Wie is Jacolien?
Office manager uit Zeeland
Ik ben een echt Zeeuws meisje; heel mijn leven woon ik met veel plezier in Zeeland. Ik ben een jaartje weggeweest om te studeren in Rotterdam, maar daarna kwam ik weer heerlijk thuis in Middelburg. Ik ben in 2004 getrouwd met Cees-Jan en ik ben in 2009 voor het eerst moeder geworden. We hebben nu een gezin met 3 fantastische jongens.
Om mijn werk en privé zo in te richten dat ik zowel kan genieten van mijn gezin en alle mooie dingen daaromheen als mijn werk, heb ik in 2018 besloten mijn eigen bedrijf te starten. Als moeder wil ik aanwezig zijn bij de opvoeding van mijn kinderen, maar daarnaast wil ik ook een solide bijdrage leveren aan de maatschappij.
Ik ben nu ontzettend dankbaar dat ik kan genieten van het leven en dat wij als gezin veel tijd samen hebben. Ik kan volop kiezen voor mijn gezin, maar ook mijn klanten volledig van dienst zijn.
Jacolien Terlouw
Ik help orde in chaos scheppen en jouw organisatie organiseren
Al van jongs af aan hou ik van organiseren en anderen helpen om hun doelen te bereiken. Ik ben opgegroeid in een gezin met 5 kinderen en ik ben de middelste van 4 broers. Dit is een dynamiek die ervoor heeft gezorgd dat ik goed voor mezelf kan opkomen en altijd in oplossingen denk. Het zit in mijn genen om orde in de chaos te scheppen, om naar mensen te luisteren en verder op weg te helpen. Hiervan heb ik dus ook mijn werk gemaakt.
Al snel was het voor mij duidelijk dat ik graag de secretaresseopleiding wilde doen. Dit paste goed bij mij en ik kon al helemaal dromen van mijn toekomst. Uiteindelijk ben ik naar Hogeschool Schoevers gegaan en heb ik de opleiding Officemanagement gedaan en mijn ESA diploma gehaald.
Ik ben gelijk aan de slag gegaan bij een internationaal groeiend maritiem bedrijf en heb daar heel veel ervaring opgedaan met het organiseren van evenementen, maar ook het structureren van processen en zorgen voor een goede kwaliteit van mijn werk. Na 5 jaar ben ik overgestapt naar een organisatie in de infrastructuur. Hier heb ik mij kunnen ontwikkelen op HR-gebied en hierdoor heb ik nu een brede basis van kennis om ondernemers te ondersteunen.
Ondertussen ben ik al bijna 5 jaar ondernemer en heb ik hierin ook weer een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Zo ben ik me meer bewust van waar mijn talenten liggen (organisatietalent, verbinder, planner, structuur creëren)en ben ik gegroeid als persoon. Dit merk ik vooral aan bewust keuzes maken waar ik blij van wordt. Daarnaast wil ik me de komende jaren vooral gaan ontwikkelen als office manager. Ik heb alle facetten van het werk uitgevoerd, nu wil ik dit ook in de praktijk brengen bij mijn klanten. Ik wil me vooral richten op de kleine ondernemers die willen structuren en online willen samenwerken. Ik werk graag samen met positieve ondernemers die passie hebben voor hun werk. Daarnaast hou ik in mijn werk ook van persoonlijk contact en hou ik er van om een band op te bouwen. Dus ondernemers die willen delen en willen werken aan een goede samenwerking. Ik merk dat ik graag werk voor mensen waarmee ik een band heb.
Let's connect
IT ALWAYS SEEMS IMPOSSIBLE UNTIL IT'S DONE
- @bureauvanallez
- Jacolien Terlouw-Joosse
Van maandag tot en met vrijdag ben ik bereikbaar tijdens kantooruren. In het weekend en op feestdagen geniet ik van mijn vrije tijd, zodat ik weer opgeladen ben voor de werkweek.
- +31 6 52 36 20 75
- hello@bureauvanallez.nl